Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

La composició del Consell Escolar de l'IES Jaume I de Borriana és la següent:

1. EQUIP DIRECTIU: Mª Carmen Usó Juan (Directora), Regina Rodrigo Carda (Cap d'Estudis d'ESO i Batxiller) i Juan Carlos Requena Villar (Secretari, amb veu i sense vot). Quan les circunstàncies ho aconsellen també participen com convidats Vicent Ucher Soler (Cap d'Estudis dels Cicles Formatius d'FP) i/o Javier Soriano Marti (Vicedirector).
  1. DESIGNACIÓ DE L'AJUNTAMENT: Mª Luisa Monferrer.
  2. SECTOR DE MARES/PARES D'ALUMNES:
      • Ainhoa Carda Navarro, Concepción Cerezuela Cerezuela, Dolors Albero Peris,Natividad Alamilla i Mª Isabel Martínez López.
      • Per designació directa de l'AMPA més representativa del centre: Mª Carmen Hidalgo.
  1. SECTOR D'ALUMNES:
      • Anna Pedroche,  Lucía Lin Fuentes, Paula Escrig, Nomí Ventura i Yanira Villena.
  1. SECTOR DEL PROFESSORAT:
      • Salvador González, Gloria Caballer, Vallivana Dosdá Peris, Mª Sonia Traver, Isabel Corell, Maite Martí i Francisco A. Mestre Redón.
  1. SECTOR DEL PERSONAL NO DOCENT:
      • Inmaculada Herreros Parra.

Les Comissions del Consell Escolar del Centre són les següents:

1. COMISSIÓ PERMANENT I DE COORDINACIÓ PEDAGÒGICA:  Mª Carmen Usó Juan,Regina Rodrigo, Francisco A. Mestre, Ainhoa Carda, Salvador González, Concepción Cerezuela i Vallivana Dosdá.
  1. COMISSIÓ ECONÒMICA: Mª Carmen Usó, Juan Carlos Requena, Francisco A. Mestre, Mª Sonia Traver, Rosanna Sanchis,i Vallivana Dosdá.
  1. COMISSIÓ DE TUTORIA I ORIENTACIÓ: Mª Carmen Usó Juan, Regina Rodrigo, Ainhoa Carda, Dolors Albero, Gloria Caballer i Aitana Tudela.
  1. COMISSIÓ DE CONVIVÈNCIA:Mª Carmen Usó Juan, Regina Rodrigo, Santiago Zorío, Mª Sonia Traver, Salvador González, Ainhoa Carda, María Martí i Aitana Tudela.

------------------------------------------------

Les reunions ordinàries del Consell Escolar del Centre són normalment en dilluns o en dimecres a les 19:00 hores a la Sala de Professors, prèvia citació per escrit i/o per correu electrònic amb l'ordre del dia i segons la normativa vigent, per part de la Secretaria.

Logo Web Blau Blanc med

Institut de Secundària de Borriana (Castelló)

IES Jaume I

DPl. Sanchis Guarner, s/n