FSE
Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

Per segon curs consecutiu, l’IES JAUMEI desenvoluparà aquest programa entre els alumnes nouvinguts que cursaran 1r d’ESO i els alumnes de 3r d’ESO. Desprès d'unes sessions d'informació, sensibilització i formació, els alumnes de primer són tutoritzats per un alumne-tutor de tercer d'ESO, i tots ells estan supervisats pel professorat coordinador del programa.

El programa TEI té una finalitat educativa i preventiva i com a principals objectius, millorar la integració escolar i treballar per una cultura de la no exclusió i la no violència, creant relacions entre iguals més satisfactòries i plenes. Així com, previndre situacions que puguen derivar en violència i assetjament escolar. .

Recordar que el projecte que vam començar a desenvolupar al nostre centre el curs 2014-15 està basat en l'idea original del Programa TEI, tutoria entre iguals per a la millora de la convivència, del qual és autor Andrés González Bellido, que és coordinador del grup d'investigació Programa TEI de l'ICE de la Universitat de Barcelona. Amb l'autorització expressa de l'autor per fer ús dels materials originals i la seua adaptació per a l'aplicació exclusiva en l'IES Jaume I de Borriana.

Logo Web Blau Blanc med

Institut de Secundària de Borriana (Castelló)

IES Jaume I

DCamí Llombai, 21